تماس با دیتی‌کالا
لطفاً پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی، ابتدا پرسش‌های متداول را مشاهده کنید.

برای پیگیری یا سوال درباره سفارش و ارسال پیام بهتر است از فرم زیر استفاده کنید.

  • ( حداکثر ۵ تصویر jpeg یا PNG حداکثر یک مگابایت، یک ویدیو MP4 حداکثر ۵۰ مگابایت )
    انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf.
اطلاعات فرشاد مارکت

دفتر مرکزی

تهران – خیابان اصلی – نبش خیابان فرعی – پلاک ۱۴

مراکز امور مشتریان

تهران، شهرک غرب، بلوار اصلی، نبش اصلی ۲، مرکز خرید نمونه، طبقه ۵ پلاک ۱۱۰ (شنبه تا جمعه ۱۰ الی ۱۸ به جز ایام تعطیل رسمی)

تهران، بزرگراه تهران شرق به غرب بعد از خیابان اصلی، روبروی خیابان فرعی، پلاک ۱۱۰ (شنبه تا جمعه ۱۰ الی ۱۸ به جز ایام تعطیل رسمی)

تهران، فلکه دوم، بلوار اصلی،  بعد از خیابان فرعی، پلاک ۱۴ (شنبه تا جمعه ۱۰ الی ۱۸ به جز ایام تعطیل رسمی)

خدمات پس از فروش

لطفا کالا را برای بازگرداندن و ارسال آن به خدمات پس از فروش دیتی‌کالا از طریق پست، تنها به صندوق پستی ۵۵۵۵-۱۵۵۵۵ ارسال کنید. (شما می‌توانید از طریق بخش سفارش‌های من اقدام به بازگردانی کالا کنید)
 

تماس با گارانتی

برای پیگیری سفارش هایی که با کارت گارانتی دیتی کالا به فروش می رسند با شماره ۰۰۰۰۰۰۰−۰۲۱ تماس بگیرید.

توجه داشته باشید که 300061930007 ، 300061930000 و 100061930000 تنها شماره‌هایی هستند که دیتی‌کالا از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان دیتی‌کالا، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام دیتی‌کالا است. در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@dtkala.com اطلاع دهید.
قابل ذکر است که این شماره‌ها تنها سامانه ارسال پیامک هستند و وضعیت پردازش سفارشات مشتریان، رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه دیتی‌کالا را به اطلاع کاربران می‌رسانند. لطفا توجه داشته باشید که امکان دریافت و رسیدگی به پیام‌های شما از طریق این شماره‌ها وجود ندارد.